دانلود کتاب ملت عشق/ الیف شافاک + کیفیت بالا

نام کتاب

ملت عشق دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         
الیف شافاک + به اهتمام ارسلان فصیحی

موضوعات

یکی از روزهای خوش و ملایم بهاری بود که این داستان عجیب شروع شد …

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

15.84 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

دانلود رایگان کتاب ملت عشق
دانلود کتاب ملت عشق

معرفی کتاب ملت عشق

زنی به نام اللا روبینشتاین نقش اصلی داستان را دارد. او دارای یک زندگی آرام و بی دغدغه در غرب است اما بنا بر اتفاقاتی به مسائل عرفانی موجود در شرق گرایش پیدا کرده و به آنها علاقه مند می‌شود. او تمام سال های گذشته را به خدمت رسانی به خانواده خود پرداخته و وظایف خود را به خوبی انجام داده است اما اکنون قصد دارد تا به تنهایی به شرق سفر کرده و در این معماها غرق شود.

هم اکنون می‌توانید کتاب ملت عشق را از کتابخانه تاریخ ما دانلود کنید.

رمان «ملت عشق» نوشته «الیف شافاک»، نویسنده معروف ترک است که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در چند سال اخیر محسوب می‌شود. این رمان به زبان‌های زیادی ترجمه و در ایران با ترجمه ارسلان فصیحی با استقبال زیادی روبرو شده است. رمان «ملت عشق» نگاهی متفاوت به رابطه‌ی شمس و مولانا می‌اندازد. اسرار رابطه‌ی شمس و مولانا همیشه در طول تاریخ نظر نویسندگان را به خود جلب کرده و روایت‌ها و داستان‌های متفاوتی از رابطه‌ی این دو به نگارش درآمده است اما داستان آنها در اینجا به شکل دیگر روایت می‌شود، روایتی جذاب با راویانی متفاوت که این کتاب را از هر لحاظ خاص و ویژه می‌کند. در سال ۲۰۱۰ کتاب «ملت عشق» منتشر شد و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرد.

کتاب با داستان زندگی اللا در سال ۲۰۰۸ در بوستون آغاز می‌شود و در ادامه به داستان آشنایی شاعر فرزانه ایران، مولانا با شمس تبریزی و تصوف می‌پردازد. الیف شافاک در کتاب «ملت عشق» به زبان ساده به بیان مسائلی مانند: تصوف چیست؟، چهل قاعده شمس تبریزی، تاثیر شمس بر مولانا و شخصیت شمس تبریزی می‌پردازد. کتاب ملت عشق داستان زندگی زنی در غرب را روایت می‌کند که با عرفان شرق آشنا می‌شود. نام این زن «اللا روبینشتاین» است که زندگی یکنواختی را سپری می‌کند و بعد از گذشت بیست سال زندگی مشترک با همسرش، خود را بازنده این زندگی می‌بیند. سرانجام در اولین روزهای چهل سالگی تصمیم می‌گیرد از قید و بند این زندگی آزاد شود و زندگی خود را تغییر دهد.

در ادامه‌ي داستان، متني در باب شمس به دست اللا میرسد که قرار است ویراستاری این کتاب را برعهده بگیرد. این کتاب درباره رابطه شمس و مولانا و مرام صوفیانه بین آن‌ها است. خواننده از دل داستان این زن با ماجرای تاریخی آشنایی این دو صوفی آشنا می‌شود. در هر بخش از این رمان داستان از زاویه دید یکی از شخصیت‌های رمان بیان می‌شود و نويسنده در خلال اين رمان چهل قانون عشق را نيز معرفي مي‌كند. این چهل قانون در طول داستان و براساس آموخته‌های شمس از مولانا شکل می‌گیرد. عدد چهل در آموزه‌های عرفانی و مذهبی بسيار پركاربرد است. زیرا عارفان و صوفیان معتقدند اگر کاری را در طول چهل روز انجام بدهیم به رستگاری خواهیم رسید و با توجه با اینکه شخصیت اول این رمان به سن چهل سالگی رسیده است که سن بلوغ و پختگی است و در این سن دچار چالش‌هایی در زندگی می‌شود و راهی به سمت تحول را می‌پیماید.
https://www.high-endrolex.com/33
یکی از جذابیت‌های این رمان، این است که هدف داستان تنها رابطه عارفانه شمس و مولانا نیست و حول محور تغییر و تحول زندگی «اللا» بر اساس رابطه عارفانه شمس و مولانا می‌پردازد. به‌طورخلاصه می‌توان گفت داستان اين كتاب درباره عشق و محبت است و نویسنده به جزییاتی پرداخته و تعصباتی را زیر پا گذاشته که هر کسی را مجذوب خود می‌کند و برای بسیاری از مخاطبان و مخصوصا زنان جذاب است. با توجه به اینکه راوی هر قسمت از این رمان متفاوت و زاویه دید مدام در حال تغییر است، خواننده می‌تواند مفهوم داستان را بیشتر درک کند و با شخصیت‌های داستان هم‌ذات پنداری بیشتری داشته باشد. همین ویژگی به جذابیت داستان اضافه می‌کند زیرا شما از نگاه تمام شخصیت‌ها شمس، مولانا، اللا و .. به دل داستان می‌روید.

دانلود رایگان کتاب ملت عشق
دانلود رایگان کتاب ملت عشق

بخشی از کتاب ملت عشق

سنگی را اگر به رودخانه‌ای بیندازی، چندان تاثیری ندارد. سطح آب اندکی می‌شکافد و کمی موج بر می‌دارد. صدای نامحسوس «تاپ» می‌آید، اما همین صدا هم در هیاهوی آب و موج هایش گم می‌شود. همین و بس.
اما اگر همان سنگ را به برکه‌ای بیندازی… تاثیرش بسیار ماندگارتر و عمیق‌تر است. همان سنگ، همان سنگ کوچک، آب‌های راکد را به تلاطم در می‌آورد. در جایی که سنگ به سطح آب خورده ابتدا حلقه‌ای پدیدار می‌شود؛ حلقه جوانه می‌دهد، جوانه شکوفه می‌دهد، باز می‌شود و باز می‌شود، لایه به لایه. سنگی کوچک در چشم به هم زدنی چه‌ها که نمی‌کند. در تمام سطح آب پخش می‌شود و در لحظه‌ای می‌بینی که همه جا را فرا گرفته. دایره‌ها دایره‌ها را می‌زایند تا زمانی که آخرین دایره به ساحل بخورد و محو شود.
رودخانه به بی‌نظمی و جوش و خروش آب عادت دارد. دنبال بهانه‌ای برای خروشیدن می‌گردد، سریع زندگی می‌کند، زود به خروش می‌آید. سنگی را که انداخته‌ای به درونش می‌کشد؛ از آنِ خودش می‌کند، هضمش می‌کند و بعد هم به آسانی فراموشش می‌کند. هر چه باشد بی‌نظمی جزء طبیعتش است؛ حالا یک سنگ بیش‌تر یا یکی کم‌تر. (کتاب ملت عشق – صفحه ۷)

دانلود رایگان کتاب ملت عشق
دانلود رایگان کتاب ملت عشق

 

هم اکنون می‌توانید کتاب ملت عشق را از کتابخانه تاریخ ما دانلود کنید.

برای دانلود از باکس بالای صفحه استفاده کنید. 




Subscribe
دنبال کردن
guest
11 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
mir
mir
2019-01-12 9:37 ب.ظ

بنده پرداخت کردم و حتی از حساب بانگم کم شد..ولی هیچ چیزی دریافت نکردم….
sad.hosseini2022@gmail.com

زرا
زرا
2021-05-29 10:33 ق.ظ

یه بار این رمان رو خوندم، ولی احساس میکنم بازم باید این رمان رو بخونم… بنظرم عشق پیچیده تر از اونی هست که بشه به این سادگی درکش کرد…
انقدر این رمان رو میخونم که کلمه به کلمه اش رو بفهمم⁦◉‿◉⁩
برام دعا کنید که من هم روزی به ساحت مقدس عشق برسم..)

دانیال
دانیال
2020-04-10 12:10 ب.ظ

سلام خسته نباشید پس حق ناشر و اینا چی میشه؟ الان این حلاله؟

محمد
محمد
Reply to  دانیال
2021-03-07 7:48 ب.ظ

لطفا جواب بدین برای منم سواله

سام
سام
2020-09-17 10:12 ق.ظ

بسیار عالی

زهره شاهی
زهره شاهی
2021-05-28 5:22 ب.ظ

یک دنیا سپاس بابت سایت خوبتون

مهربانو
مهربانو
2020-10-21 7:08 ب.ظ

خیلی ممنونم بابت سایت عالی که دارید و مرسی ازتون که این رمان بسیار زیبا رو به اشتراک گذاشتید
حس میکنم باید چند بار دیگه هم بخونم ادم رو به چالش تفکر دعوت میکرد چون تو کلمه کلمه اش حرف بود.خیلی لذت بردم.تو یه کلمه محشرررررررررررر بود

Last edited 3 سال ها قبل by مهربانو
سمیرا
سمیرا
2020-04-06 4:09 ق.ظ

چرا دانلود نمیشه؟

سمیرا
سمیرا
Reply to  سمیرا
2020-04-06 1:09 ب.ظ
    باید خریداری کنیم؟ تا الان دانلود میکردم رایگان بوده. لطفا جواب بدید