دانلود کتاب مرز های آگاهی

نام کتاب

مرز های آگاهی دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

ارنست پوپل + به اهتمام مهرنوش خاشابی

موضوعات

موفقیت

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

3.3 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

 

کتاب مرز های آگاهی اثر ارنست پوپل به اهتمام مهرنوش خاشابی است ؛ این کتاب بحثی طولانی در این زمینه است که مفهوم «آگاهی» چیست. یک فرض اساسی این است که ما از طریق تجربهٔ زمانی خود به فهم آگاهی دست پیدا می‌کنیم. در اینجا، این کتاب به‌طور اساسی با بسیاری از کتاب‌های دیگر که اخیراً در مورد آگاهی منتشر شده‌اند، فرق دارد. جالب است ببینیم که این موضوع توجه دانشمندان رشته‌های مختلف و متخصصان مغز و روان‌شناسان و نیز فلاسفه را تا چه حد به خود جلب کرده است.

بخشی از کتاب : «زمان مطلق، واقعی و یا ریاضی ذاتاً، بنا به ماهیت خود، بدون ارتباط با همه چیز خارجی به‌آرامی جریان می‌یابد». این تعریف را که معروف‌ترین تعریف از زمان است ایزاک نیوتن در حدود ۳۰۰ سال قبل ارائه داد. این نکته باید مشخص شود که توانائی بیان قوانین فیزیکی به‌طورکلی بر اساس این فرض است که زمان به طور یکنواخت جریان دارد. فقط تصور کنید که خود زمان به طور دائمی تغییر می‌کرد. بدین ترتیب انسان نمی‌توانست در مورد سرعت زمان اظهار عقیده کند، زیرا سرعت زمان به‌عنوان فاصله‌ای که توسط واحد زمان طی شده تعریف می‌گردد و گذشت زمان در هر واحد زمان باید به طور طبیعی فرض گردد که یکسان باقی می‌ماند.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments