دانلود کتاب صوتی 21 راهکار برای کاهش هزینه های زندگی

نام کتاب

21 راهکار برای کاهش هزینه های زندگی

نویسنده

فردین محمدی

موضوعات

مدیریت + تجارت

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

امیر اردلان داودی

حجم

14.0 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

توضیحات

همه ما همیشه در حال هزینه کردن هستیم . نکته ای که خیلی مهم هست اینه که باید مواظب باشیم هیچ وقت به دام افزایش هزینه ها نیفتیم . مدیریت هزینه ها هنری هست که هر کسی نداره و هیچ کس بدون این هنر نمی تونه ، ثروتمند بشه . به دلیل اینکه خرج کردن کار راحت‌تری نسبت به کسب درآمد است، بسیار مهم است که بتوانید بر مخارج خود مسلط باشید و پولی را که با سختی به دست می‌آورید، به‌آسانی از دست ندهید!

مدیریت هزینه‌ها هنری است که افراد کمی آن را بلد هستند؛ با استفاده از این فایل رایگان شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. با اجرای این راهکارها دیگر هرگز در دام افزایش هزینه‌ها نخواهید افتاد و هشتتان گروی نُهتان نخواهد بود! اگر از وضعیت مالی خود ناراضی هستید و می‌خواهید سریع‌تر به سمت ثروتمند شدن گام بردارید، همین الآن این فایل صوتی را دانلود کنید و به آن گوش بدهید! شما با عمل به این آموزش می‌توانید مخارج و هزینه‌های زندگی خود را تا حد بسیار زیادی کاهش بدهید و از مبالغ آزادشده برای رسیدن به استقلال مالی استفاده کنید . بعضی از روش ها را بلافاصله می توانید به کار بگیرید و بعضی دیگر نیاز به یک سرمایه گذاری کوچک اولیه دارند اما در بلند مدت نتیجه خواهند داد.

توانایی به کارگیری این روش ها بستگی به بودجه مالی شما دارد.اما پیش از هرچیز باید بدانید که پول شما صرف چه چیزهایی می شود؛ سپس می توانید با استفاده از روش هایی پیشنهادی هزینه های زندگی را کاهش دهید. همواره به یاد داشته باشید که کاهش هزینه ها به معنی انتخاب ارزانتر راه های ممکن نیست، بلکه به معنی انتخاب صحیح ترین روش های خرج کردن است. نیازهایتان را بررسی کنید و یک سری حساب و کتاب ساده انجام دهید.

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments