دانلود کتاب صوتی پر

نام کتاب

پر

نویسنده

شارلوت مری ماتیسن + به اهتمام میمنت دانا

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

گروه تاریخ ما

حجم

72.7 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

توضیحات

 

کتاب صوتی پر اثر شارلوت مری ماتیسن با ترجمه میمنت دانا است؛ متأسفانه به عللی از جمله گوشه‌گیری وی از اجتماع، خصوصیات کامل زندگی ماتیسن را نمی‌دانیم. لیکن روشن است که وی در حوالی قصبهٔ لیس کرد متولد گشت و دوران خویش را نیز در همین جا سر نموده است.
به علت علاقهٔ زیادش به کشاورزی در کالج اسپارت شولت در شهر وینچستر به فراگرفتن این فن اشتغال یافت. در جنگ جهانی اول به عضویت سازمان زنان مخصوص کمک به کشاورزان درآمد و یکی از اعضای فعال این دسته گردید. در سال ۱۹۱۸ ولی‌عهد کشور، سمت میرآخوری خود را در شهرستان کورنوال به وی تفویض کرد، لیکن پس از مدت کوتاهی دست از این کار کشید و به پرنس‌تاون رفت و تا به آخر عمر گوشهٔ انزوا اختیار نمود.
از این پس زندگی او در پرده‌ای از ابهام فرومی‌رود و دیگر با مردم تماس نمی‌گیرد. مردم آن زمان استقبال چندانی از آثار او نمی‌کردند و شاید همین بی‌اعتنایی مردم باعث گوشه‌گیری وی از اجتماع گردیده باشد. سبک ماتیسن در نویسندگی آنجنان که به خوبی از کتاب پر هویداست رمانتیسم است. از او تعدادی کتاب برجا مانده که معروف تر از همه پر و مورونای سبزپوش هستند. وی در چهل و هشت سالگی درگذشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
آویشن
آویشن
2021-11-17 6:17 ب.ظ

ممنون بابت دانلود رایگان و بی درد سر