دانلود کتاب صوتی مرشد و مارگریتا

نام کتاب

مرشد و مارگریتا

نویسنده

میخائیل بولگاکف + به اهتمام عباس میلانی

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

 فاطمه نوجوا

حجم

439.4 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

توضیحات

کتاب صوتی مرشد و مارگریتا اثر میخائیل بولگاکف با ترجمهعباس میلانی است؛ داستان با هم‌صحبتی و قدم زدن دو روشنفکر لاییک و رسمی با نامهای برلیوز و بزدومنی در یکی از پارکهای مسکو آغاز می‌شود:
میخاییل الکساندر، با نام مستعار رلیوز نویسنده‌ای مشهور و سردبیر یکی از مجله‌های وزین ادبی پایتخت و رئیس کمیته مدیریت یکی از محافل ادبی مسکو و دیگری جوان شاعری به نام ایوان نیکولاییچ پونیریف که با نام مستعار زدومنی شناخته می‌شود. برلیوز به نوعی نماینده روشنفکران رسمی و صاحب باند و باندبازی‌های ادبی است که محافل مافیایی ادبی راه می‌اندازند و اندیشه‌ای سطحی و تک‌بعدی دارند و دگراندیشان را مجال رشد و نمو و شکوفایی نمی‌دهند و تنها به آنان که مرید و سرسپرده‌شان باشند اجازه فعالیت می‌دهند و دیگران را زیر پا له می‌کنند، شعر و آثار سفارشی می‌پذیرند و شبکه‌ای تار عنکبوتی در تمام نشریات مهم و سرشناس تنیده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
2 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
فرهاد قدومی
فرهاد قدومی
2021-09-24 12:51 ب.ظ

سلام ببخشید اینکه آدم اعتماد بنفس داشته باشه خیلی خوبه اما تاحدی که کار رو خراب نکنه گوینده محترم وقتی که اشرافی روی اسپیکینگ انگلیسی نداره مجبور نبود که جملات انگلیسی رو با این تفصیل بخونه و شنونده رو بی میل کنه نسبت به شنیدن صداش .گوینده صدای خودشو اییینقدر دوست داره که آدمو تسبت به اعتماد بنفسش به تحسین وامیداره . با تشکر .

ساری عبدی
ساری عبدی
2021-09-24 1:05 ب.ظ

اصلا نمیشه گوشش داد گوینده خیلی بد اجرا کرده متاسفانه .