دانلود کتاب صوتی شکوه مه آلود

نام کتاب

شکوه مه آلود

نویسنده

 جین آستن

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

آشا محرابی , صفا آقاجانی , مهین نثری , عباس وفایی , ماندانا محسنی , فریدون محرابی , ناهید مسلمی , شهین نجف زاده , رامین پورایمان , خسرو فرخزادی

حجم

82.3 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

توضیحات

کتاب صوتی شکوه مه آلود اثر جین آستن است؛ موضوع این کتاب؛ کاترین مورلند، دختر جوان خانواده مورلند تنها شده است و این تنهایی او را آزار می دهد. او با خانواده آلن به سفری تفریحی می رود.کاترین مورلند، با پدر و مادرش در شهر کوچکی در انگلستان زندگی می کند. برادر و خواهرهایش در خانواده نیستند. برای همین کاترین احساس تنهایی می کند.
خانم و آقای آلن که در سن میان‌سالی اند و فرزندی ندارند، به کاترین علاقه مندند. آنها خانواده ی بسیار ثروتمندی هستند و همیشه به سفرهای تفریحی می روند و در مهمانی های بزرگ اشرافی شرکت می کنند.
خانم آلن از کاترین می خواهد تا آنها را در یک سفر تفریحی همراهی کند. والدین کاترین به همسایه خوبشان اعتماد کافی دارند؛ بنابراین با این درخواست آنها موافقت می کنند. کاترین هم خوشحال می شود و با آنان راهی سفر می شود.
آنها به یک مهمانی اشرافی دعوت می شوند و کاترین که دختر نجیب و زیبایی است، توجه هنری تیلی، پسر یکی از اشرافزادگان را به خود جلب می کند.

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 Tarikhema.org

 

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments