دانلود کتاب سقوط ۷۹

نام کتاب

سقوط ۷۹ دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

پل اردمن + به اهتمام حسین ابوترابیان

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

5.8 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 


کتاب سقوط ۷۹ اثر پل اردمن با ترجمه حسین ابوترابیان است
؛ اوائل سال 1977 کتابی به نام The Crash Of ‘ 79 در آمریکا انتشار یافت که با استقبال عجیبی روبرو گردید و نسخه های آن چنان سریع بفروش رفت که تعجب همگان را برانگیخت.
این کتاب، که هم اکنون ترجمه فارسی آن را تحت عنوان «سقوط 79» در پیش رو دارید.
بعد از آن بسرعت در آمریکا و انگلستان تجدید چاپ شد و آنقدر مورد توجه قرار گرفت که تا نوامبر 1977 یعنی در کمتر از 10 ماه به چاپ پانزدهم رسید و بیش از 2 میلیون نسخه از آن بفروش رسید. بطوریکه تا مدتها در فهرست کتابهای پرفروش امریکا و انگلیس قرار داشت و مجله » تایم « آمریکا پس از 2 ماه از این دوره ، کتاب «سقوط 79» را بعنوان دومین «پرفروش» در لیست معروف کتابهای در فروش هفته معرفی کرد.
مهمترین دلیل استقبال عجیب مردم از این کتاب ، انتقادهای کوبنده ای است که که از نظام سرمایه داری غرب بعمل آورده و با دیدی روشن همه مفاسد دنیای غرب را در قالب یک داستان تخیلی از پرده برون انداخته و حرص و خودخواهی و پول پرستی بانکداران ، صاحبان صنایع ، کمپانیهای نفتی ، و سیاستمداران مغرب زمین را به جهان نشان داده است ، ولی نکته بسیار مهم دیگری که میتواند عامل اساسی توجه مردم به این کتاب باشد، وجود ایران بعنوان محل وقوع حوادث اصلی و حضور شاه ایران بصورت یکی از چهره های اصلی کتاب است.
اما در این کتاب نویسنده با موذیگری خاصی ، علاوه بر آنکه هدف اصلی خود در نوشتن این داستان یعنی «منزه جلوه دادن صهیونیسم» را کاملا به نمایش گزاشته ، ضمنا در قالب یک داستان تخیلی ، ایران و عربستان را در یک جنگ اتمی درگیر کرده و با پیش کشیدن مسئله نفت و انرژی ، سیستم بانک و سرمایه داری ، و مناقشات اعراب و اسرائیل ، داستانی آنچنان شیرین و جذاب آفریده که عده ای خوش خیال نیز حرفهای او را جدی گرفته و احتمالا تصور کرده اند که حوادث این کتاب در زمان خودش – یعنی در مارس 1979 – اتفاق خواهد افتاد.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments