دانلود کتاب دوره آثار افلاطون (جلد اول)

نام کتاب

دوره آثار افلاطون (جلد اول) دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

افلاطون + به اهتمام محمد حسین لطفی، رضا کاویانی

موضوعات

فلسفه

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

2.4 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

 

کتاب دوره آثار افلاطون اثر افلاطون به اهتمام محمد حسین لطفی، رضا کاویانی است ؛کتاب دوره آثار افلاطون نوشته افلاطون فیلسوف بزرگ یونانی است که توسط محمدحسن لطفی تبریزی و مرحوم رضا کاویانی به فارسی ترجمه شده است. این مجموعه که با عنوان دوره ۴ جلدی افلاطون شناخته می شود شامل ۲۸ رساله و کتاب و ۱۳ نامه است و همه آثار افلاطون است.بیشتر رساله هایی که در این دوره گردآمده است پیشتر چندین بار به صورت مجزا انتشار یافته است. ولی چون به علت نا آشنا نبودن به زبان یونانی به اصل نوشته های افلاطون دسترسی وجود نداشته از روی ترجمه های نسخه های اروپایی به دقت و وسواس تمام ترجمه و نسخه های مختلف با یکدیگر مقایسه شده اند تا کمترین خطایی در گردآوری شکل گیرد.در این ترجمه ها، نسخه های آلمانی پایه کار مترجمین بوده و از ترجمه فرانسوی بسیار معتبر «لئون روبن» و بعضی نسخه های انگلیسی برای مقایسه و تطبیق استفاده شده است. دوره ۴ جلدی افلاطون
در هر محاوره و رساله حاشیه هایی ضمیمه شده است و مقصود اصلی از نوشتن آنها این بوده است که هرگاه مطلب خاصی در ضمن رساله یا کتابی پیش آمده است که در رساله یا کتاب های دیگر افلاطون با شرح و تفصیل یا توضیح بیشتر بیان شده است در حاشیه ها آمده تا خواننده به نکات مهم نیز واقف گردد.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments