دانلود کتاب جنگ جهانی چهارم

نام کتاب

جنگ جهانی چهارم دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

کنت دمارانش به اهتمام سهیلا کیانتاژ

موضوعات

تاریخ جهان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

5.1 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

 

کتاب جنگ جهانی چهارم اثر کنت دمارانش به اهتمام سهیلا کیانتاژ است ؛گزارشی کنجکاو اما متقاعدکننده از کنت دو مارنش، که به مدت 11 سال (1970-1981) رئیس سرویس اطلاعاتی فرانسه، و اندلمن، خبرنگار قدیمی نیویورک تایمز و CBS نیوز در پاریس بود. اگرچه دو مارنش ادعا می کند که “جنگ جهانی چهارم از قبل آغاز شده است” – جنگی که “واحدهای کوچک و بسیار مرگبار تروریست ها” به راه انداخته اند، که “چشم انداز بسیار واقعی پایان دادن به تمدن، حداقل غربی ها” را دارد.تمدن، همانطور که ما آن را می شناسیم.
اطلاعات بسیار کمی در اینجا برای حمایت از این ادعا وجود دارد. رفتار او با اتحاد جماهیر شوروی و اروپای شرقی به همان اندازه عجیب است، زیرا او ادعا می کند که روس ها هنوز رویاهای تسلط بر جهان را در سر می پرورانند و کمونیست های محافظه کار میلیاردها دلار را برای ادامه جنگ مخفیانه خود کنار گذاشته اند. با این حال، به عنوان یک خاطره، این کتاب حاوی مقدار زیادی توصیه های حکیمانه و برخی مکاشفه های قابل توجه است. از جمله موارد اخیر این است که پس از اینکه دو مارنش متوجه شد که ایالات متحده در حال کاهش ارزش دلار در سال 1971 است، بانک مرکزی فرانسه با فروش بی سر و صدا دلار و خرید فرانک سودهای هنگفتی به دست آورد. که اطلاعات فرانسه بیش از 40 عملیات را در امتداد خطوط حمله انتبه در دوران تصدی دو مارنش انجام داد، از جمله سرنگونی امپراتور بوکاسا از امپراتوری آفریقای مرکزی. در طول دهه 1970، برخلاف توصیه کنت، تروریست‌هایی که خارج از خاک فرانسه فعالیت می‌کردند، حتی متحدان اروپایی آن را هدف قرار می‌دادند، مزاحم نمی‌شدند، مشروط بر اینکه هیچ عملیاتی در فرانسه انجام نشود. و اینکه دو مارنش فرستادگان مخفی را به رم فرستاد تا به پاپ در مورد اطلاعات سخت هشدار دهند که رهبری شوروی تصمیم به کشتن او گرفته است، هشداری که بی‌درنگ رد شد.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments