دانلود کتاب تاریخ حقوق ایران

نام کتاب

 تاریخ حقوق ایران دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

محمد جعفری لنگردوی

موضوعات

تاریخ ایران

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

7.8 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

 

کتاب تار یخ حقوق ایران اثر محمد جعفری لنگردوی است ؛در طی سیزده قرن مزبور مملکت ما دو رضع متفاوت داشت مدتی بعنوان جزء قلمرو امپراطوری عظیم اسلامی شناخته میشد و سپس استقلال خودرا در بافت ، در این صورت جای این سؤال باقی است که : در صورت اول آیا میتوان از تاریخ حقوق ایران بحث نمود ؟
بنظر می رسد که برای بحث از تاریخ حقوق یک ملت وجود استقلال فعلی آن کافی است و حقوق خارجی اگر بر کشوری تحمیل شود و بر روابط فضائی حکومت کند بعنوان حقوق همان ملت تلقی میشود . تغییر اصطلاحات
در این کتاب بمنظور سهولت تعلیم ، مطالب حقوقی قدیم در لفافه اصطلاحات جدید و تقسیمات حقوقی مدرن بیان شده است و این را نباید تغییر مبحث تلقی نمود چه همانطور که ترجمه بک کتاب لطمه بمعانی آن نمیزند تبدیل اصطلاحات که نوعی از ترجمه است حقائق را تغییر نمیدهد فقط زحمتی است که نو بسنده تحمل می کند و بهره آن عائد خواننده می شود مثلا بجای اصطلاح «شرع» اصطلاح قانون و بجای شارع، مقنن و قانونگذار استعمال شده است.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments