دانلود کتاب ایدئولوژی نهضت مشروطیت ایران (دو جلد)

نام کتاب

ایدئولوژی نهضت مشروطیت ایران (جلد اول) (دانلود+)

ایدئولوژی نهضت مشروطیت ایران (جلد دوم) (دانلود+)

نویسنده

فریدون آدمیت 

موضوعات

تاریخ معاصر ایران

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

20.2 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب جمهوری زندان ها اثر فریدون آدمیت است؛ فکر دموکراسی اجتماعی در نهضت مشروطیت ایران شامل دو قسمت است، قسمت اول آن فصلی است از کتاب مفصل ایدئولوژی نهضت ملی مشروطیت ایران که در پنج بخش تدوین شده است. بخش اول دموکراسی اجتماعی و فرقه‌های اجتماعیون، بخش دوم؛ مسائل دموکراسی اجتماعی، بخش سوم؛حرکت دهقانی و سیاست مجلس اول، بخش چهارم؛ترقی فکر دموکراسی اجتماعی، و بخش پنجم کارنامه فرقه دموکرات.
قسمت دوم کتاب فریدون آدمیت که سال 1353 نوشته شد، رساله‌ای تحقیقی است در افکار و آرای محمد امین رسول‌زاده، متفکر حزب دمکرات ایران و نویسنده روزنامه ایران نو.
فریدون آدمیت در این کتاب چهار رساله مهم رسول‌زاده را مورد بحث قرار داده است که یکی به فارسی نوشته و سه رساله دیگر به زبان ترکی است، زمانی که رسول‌زاده در اسلامبول ترکیه اقامت داشت.
رساله‌های رسول زاده عبارتند از مقدمه تاریخی، در دموکراسی، در سوسیالیسم، در کمونیسم روسی که همگی آنها با شرح و تفضیل دکتر فریدون آدمیت تکمیل شده‌اند.




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
احمد عباسی
احمد عباسی
2020-04-05 11:07 ب.ظ

سلام باتوجه به کتابهایی که درسایت گذاشته اید وامکانات مناسبی که برای دانلودکتاب ها وجود دارد
وتنوع کتاب ها وموضوعات مختلفی که درباره آنها کتاب وجود دارد امکان خوبی دراختیار مراجعه کنندگان است که ازفرصت استفاده کرده ونیازهای خود را برطرف کنند وبایستی از دست اندرکاران سایت
برای ایجاد چنین فرصتی تشکر کرد.