معرفی پاورموزیک ، مرجع آهنگ های محلی

سرزمین ما از گذشته‌های دور مامن زندگی اقوام مختلف بوده است. ترک ، لر ، مازنی ، گیلکی ، بلوچ ، سیستانی ، کورد، عرب، ترکمن و … . با این حال تمام این اقوام به خوبی در کنار یکدیگر متحد هستند. هر کدام از این اقوام بسته به سرزمینی که در آن زندگی می‌کنند یعنی طبیعت و آب و هوا و فرهنگ موسیقی خاص خود را دارند. این موسیقی ها که آن ها را آهنگ محلی می‌نامیم چکیده و خلاصه ای از سرگذشت ، فلسفه ، تاریخ ، فرهنگ و طبیعت این اقوام است. بنابراین اگر همواره به دنبال دانلود آهنگ جدید هستید، برای یک بار هم که شده گوش به نوای گوشنواز این موزیک‌های سنتی بسپارید. قطعا تجربه خوبی خواهد بود.

موسیقی مدرن و الکتریک با این که جذابیت های خاص خود را دارد اما به این دلیل که مصنوعی هستند، می‌توانند ما را دلزده کنند. اما آوای محلی اقوام ما به این دلیل که از طبیعت نشات می‌گیرند، یعنی ذات و سرشت ما آدمیان ، هرگز ما را خسته نخواهند کرد. به همین خاطر قصد داریم تا شما را با یکی از سایت های فعال در زمینه آهنگ محلی ایرانی آشنا کنیم.

معرفی سایت پاور موزیک

سایت پاور موزیک یک رسانه فعال در زمینه انتشار آهنگ های محلی و سنتی ایرانی است. این سایت که کار خود را از سال 98 آغاز کرده است طی مدت کوتاهی توانست کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده و به رتبه های بالای گوگل رسیده است. اما چرا این سایت توانسته در این مدت زمان کوتاه چنین مخاطب جذب کند؟ با ما همراه باشید تا تعدادی از این نکات مهم را مورد بررسی قرار دهیم.

پوشش همه دسته بندی‌های آهنگ های محلی

پاورموزیک فقط به آهنگ های محلی پرطرفدار تکیه نکرده است. شما حتی می‌توانید نایاب ترین آهنگ های محلی را هم در این سایت پیدا کنید. از جمله آهنگ های مازندرانی ، بستکی ، بلوچی ، تاجیکی ، ترکی ، کرمانجی ، افغانی ، بختیاری ، بندری ، کردی ، لری ، سیستانی ، عربی و … را می‌توانید به سرعت هر چه تمام تر در این سایت پیدا کنید.

سایت سریع و سازگار

شما حتی با کمترین سرعت اینترنت هم می‌توانید به این سایت دسترسی داشته و لذت یک وبگردی حسابی را تجربه کنید. این سایت که بر روی سرورهای قدرتمند قرار گرفته همیشه در دسترس بوده و سرعت لود بسیار بالایی دارد. همچنین شما می‌توانید با صفحه نمایش با اندازه های مختلف وارد این سایت شوید. به این خاطر که این سایت واکنشگرا بوده و در موبایل ، تبلت و سایر دستگاه ها به خوبی نمایش داده می‌شود.

کلیه آهنگ ها در دو نسخه 128 و 320 در دسترس بوده و به همراه متن ترانه و پخش آنلاین می‌باشند.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments