دی ال تیوب DLTube برنامه دانلود از یوتیوب

YouTube یک پلتفرم محبوب برای  اشتراک گذاری ویدیو است که به کاربران کمک می کند تا فیلم ها را به صورت آنلاین مشاهده کنند، نظر دهند و بارگذاری کنند. می توانید از طریق رایانه، تبلت و تلفن های همراه به آن دسترسی پیدا کنید. با این حال یکی از ویژگی هایی که کاربران همواره به دنبال آن بوده اند دانلود ویدئو و تماشای آن به صورت آفلاین است.

به طور کلی یکی از مشکلات کاربران علاقه مند به تماشای آفلاین ویدئو این است که نمی‌توانند به راحتی ویدیو را از یوتیوب دانلود کنند.

اپلیکیشن دانلود از یوتیوب

امکان دانلود ویدئو از یوتیوب در درون این برنامه وجود ندارد و برای این کار باید از برنامه های جانبی استفاده کرد. اپلیکیشن DLTube یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه به شمار می رود. این برنامه با حجم کم امکان دانلود فایل با فرمت های mp4 و mp3 از یوتیوب را فراهم می کند.

استفاده از این برنامه نیز بسیار راحت است و با کپی کردن لینک پست مورد نظر در یوتیوب و جایگذاری آن در دی ال تیوب می توانید ویدئو مورد نظر خود را دانلود کنید. این برنامه ویدئو یا فایل صوتی را با سرعت و کیفیت بالا دانلود کرده و در دستگاه اندرویدی شما ذخیره می کند. مانند شکل زیر:

دانلود راحت از یوتیوب
دانلود راحت از یوتیوب

اما حتما لزومی به داشتن لینک ویدئو نیست. خیلی راحت می‌توانید عنوان ویدئوی مورد نظرتان را در همین باکس سرچ کنید تا ویدئوهای تاپ یوتیوب را برای شما به نمایش درآورد. سپس خیلی راحت می‌توانید ویدئو را دانلود کنید. مانند شکل زیر:

دانلود راحت از یوتیوب

دریافت فایل Mp3

اگر علاقه مند به دانلود فایل صوتی ویدئوی خود هستید نیاز به نصب برنامه دیگری ندارید. با استفاده از برنامه دی ال تیوب این امکان را خواهید داشت تا فایل را با فرمت mp3 دانلود کرده و به آن گوش دهید.

دانلود راحت از یوتیوب

برای دانلود این برنامه بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://yt.bank7.ir/static/DLTube.apk

 

 

/رپورتاژ آگهی/

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments