دانلود کتاب ملت عشق (چهل قانون عشق)

نام کتاب

  ملت عشق (چهل قانون عشق) (دانلود+)

نویسنده

الیف شافاک + به اهتمام راضیه عبدلی

موضوعات

یکی از رمان‌های برتر ادبیات داستانی امروز جهان است که هرکسی (عالم و عامی) – برای بهتر زیستن- به خواندن آن سخت نیازمند است.

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

4.72 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب ملت عشق (چهل قانون عشق) اثر الیف شافاک باترجمه راضیه عبدلی است؛  کتاب چهل قانون عشق در حقیقت بافته شده‌ی دو رمان امروزی و دیروزی در یکدیگر است. به گونه‌ای که از هم قابل تفکیک نیستند.

در رمان اول (ملت عشق) – که بخش اصلی این کتاب است – ما وارد دنیای مولانا و شمس تبریزی در قرن هفتم هجری می‌شویم. در رمان دوم زندگی نویسنده این کتاب (عزیز زاهارا) و ویراستار (ملت عشق) خانم اللا روبینشتاین را در روزگار خودمان می‌بینیم.

در نهایت این‌ که، کتاب چهل قانون عشق (ملت عشق)، یکی از رمان‌های برتر ادبیات داستانی امروز جهان است که هرکسی (عالم و عامی) – برای بهتر زیستن- به خواندن آن سخت نیازمند است.

اگر سنگی را که در دست گرفته‌ای، به درون رودی بیندازی، تاثیر چندانی بر آن ندارد. آب به آرامی از هم می‌شکافد و موج خیلی کوچکی در سطح آب پدید‌ می‌آید و سپس صدای چِلِپی که در هیاهوی آب‌های روان به خاموشی‌ می‌گراید. همین و بس.

حال اگر همان سنگ را به برکه‌ای بیفکنی، تاثیر آن نه تنها نمایان بلکه پایدار‌تر خواهد شد. سنگ آرامش آب‌های ساکن را برهم خواهد زد. از محل تلاقی سنگ با آب حلقه‌ای به وجود‌ می‌آید و در چشم به هم زدنی آن حلقه به حلقه‌های دیگر تکثیر‌ می‌شود. در تمام سطح آب پخش‌ می‌شود و برکه را نیز درگیر خود‌ می‌کند. از درون هر حلقه، حلقه‌ای دیگر متولد‌ می‌شود تا این‌که آخرین حلقه به خط پایان خود در لبه‌ی برکه‌ می‌رسد.




Subscribe
دنبال کردن
guest
2 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
امید توکلی
امید توکلی
2021-03-30 9:31 ق.ظ

من در مورد انتخاب کتاب خیلی بدپسندم ولی واقعا باید بگم که اولین کتابی بود که وقتی دستم گرفتم و شروع به مطالعه کردم دیگه دلم نمیومد ادامه ندم.
قطعا برای همه با هر سلیقه‌ای مثمر ثمر خواهد بود؛ البته نه تمام محتوای کتاب بلکه مطالب مفیدی در جای جای کتاب هست که مکمل خوبی برای انتخاب راه خواهد بود.

هانیه
هانیه
2020-08-17 10:24 ق.ظ

کتاب بی نظیریه . قشنگترین کتابی بود که خوندم