دانلود کتاب صوتی نخستین فرعون مؤنث

نام کتاب

نخستین فرعون مؤنث

نویسنده

پاملا دل + به اهتمام فاطمه شاداب

موضوعات

شعر + ادبیات

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

تیم کتابخانه تاریخ ما

حجم

2.1 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

کتاب صوتی نخستین فرعون مؤنث

توضیحات

کتاب صوتی نخستین فرعون مؤنث اثر پاملا دل، جلدی دیگر از شخصیت‌های تأثیرگذار است که به زندگی اولین و قدرتمندترین فرعون مونث جهان پرداخته اند.این نویسنده تاکنون بیش از 50 کتاب داستانی و غیرعلمی برای نوجوانان به چاپ رسانده است. همچنین پاملا دل چندین داستان کوتاه نیز برای بزرگسالان نوشته به چاپ رسانده است.
از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به شناخت سربازان (شناخت جنگ)، به پارک ملی کوه رینیر (پارک‌های ملی) خوش آمدید، قاره‌ها را به من نشان بده، ریاست جمهوری ایالات‌متحده را به من نشان بده و… اشاره نمود.

نخستین فصل کتاب فرعون مونث این‌گونه آغاز می‌گردد:
حتشپسوت بر خلاف فرعون‌های زمانش، پیکره‌های بساریی ساخت که تا ابد نشان‌دهنده عظمت و شکوهش باشند.
درهزاران سال پیش، مصر سرزمین فرعون‌ها بود، پادشاهان قدرتمندی که فرمانروایانی بی ‌چون ‌و چرا بودند. یکی از این فراعنه که بسیار استثنایی و خاص بود تا اواسط سده نوزدهم میلادی ناشناخته مانده بود. پس از آن زمان جهان با نام جدیدی آشنا شد. اطلاعات باستان شناسان هر چه در مورد این فرعون که حدود 3500 سال پیش حکومت می‌کرده است، بیشتر می‌شد، ماجرای او نیز رمزآلودتر می‌شد.
حتشپسوت در اوایل امپراتوری جدید خویش، دست کم بیست سال حکومت کرد. دوران حکومت او توام با صلح بود و برنامه‌های ساخت‌ و سازهای عظیمی طی این دوره شروع شد. او معابد، مقابر، ستون‌های سنگی بزرگ و نمازخانه‌های گرانیتی با ابهت و حیرت‌انگیزی ساخته است.حتی امروزه هم معبد سوگواری حتشپسوت یکی از حیرت‌انگیزترین بناهای جهان به شمار می‌رود.

 

 

به درخواست ناشر لینک صوتی این کتاب حذف شد.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments