دانلود کتاب صوتی داستانهای کوتاه دو

نام کتاب

داستانهای کوتاه دو

نویسنده

کارو ، گابریل گارسیا مارکز ، آنتوان چوخوف ، صادق هدایت ، هانریش بل 

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

گروه تاریخ ما

حجم

13.9 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

توضیحات

 

کتاب صوتی داستانهای کوتاه دو اثر کارو ، گابریل گارسیا مارکز ، آنتوان چوخوف ، صادق هدایت ، هانریش بل است؛

نامه به یک الاغ
نویسنده: کارو

کارو دردریان متولد 1304 در همدان و وفات 1387 در کالیفرنیا و نویسنده و شاعر ارمنی تبار ایرانی وبرادر ویگن خواننده ایرانی بود. یکی از نامه های جالب کارو در مورد نامه به یک الاغ که طبق معمول بیانگر درد های جامعه هست.

آخرین سفر کشتی خیال
نویسنده: گابریل گارسیا مارکز

گابریل خوزه گارسیا مارکِز زاده 6 مارس 1927 در کلمبیا و درگذشته 17 آوریل 2014 رمان نویس، نویسنده، روزنامه‌نگار، ناشر و فعال سیاسی کلمبیایی بود. او بین مردم کشورهای آمریکای لاتین با نام گابو یا گابیتو (برای تحبیب) مشهور بود و پس از درگیری با رئیس دولت کلمبیا و تحت تعقیب قرار گرفتنش در مکزیک زندگی می‌کرد. مارکز برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۸۲ را بیش از سایر آثارش به خاطر رمان صد سال تنهایی چاپ ۱۹۶۷ می‌شناسند که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است.

دشمن ها
نویسنده: آنتوان چوخوف

بدون‌شک آنتوان چخوف یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های ادبی روسیه است. با وجود اینکه بیماری سل اجازه نداد که او بیشتر از 44 سال زندگی کند، اما در همین مدت، آثار بسیاری را در زمینه ادبیات داستانی خلق کرد که داستان‌های کوتاه نمایش‌نامه‌ها و طنز‌های کوتاه از جمله آنها هستند.

صورتک ها
نویسنده: صادق هدایت

صادق هدایت زاده 28 بهمن 1281 تهران و درگذشته 19 فروردین 1330 پاریس داستان‌نویس، مترجم و روشنفکر ایرانی بود. او را همراه محمدعلی جمال‌زاده و بزرگ علوی و صادق چوبک یکی از پدران داستان‌نویسی نوین ایرانی می‌دانند. هدایت از پیشگامان داستان‌نویسی نوین ایران و روشنفکری برجسته بود. هرچند شهرت عام هدایت در نویسندگی است، اما آثاری از نویسندگانی بزرگ مانند ژان پل سارتر و فرانتس کافکا و آنتون چخوف را نیز ترجمه کرده‌است. حجم آثار و مقالات نوشته شده درباره نوشته‌ها، زندگی و خودکشی صادق هدایت بیان‌گر تأثیر ژرف او بر جریان روشنفکری ایران است.

چهره غمگین من
نویسنده: هانریش بل

هاینریش تئودور بُل زاده 21 دسامبر 1917درگذشته 16 ژوئیه 1985 نویسنده آلمانی و برنده جایزه نوبل ادبی است. بیشتر آثار او به جنگ (به خصوص جنگ جهانی دوم) و آثار پس از آن می‌پردازد. هاینریش بُل عاشق مردمان ساده و بی‌غل‌وغش است و قهرمانان داستان‌های او درماندگان و شکست‌خوردگانند، اما بُل آنها را شکست‌خورده نمی‌داند و نشان می‌دهد که حرص به کسب مال و مقام، وقتی که انسان می‌تواند علی‌رغم دشواری‌ها تا به آخر انسان باقی بماند، واقعاً در خور استهزاست؛ و هاینریش بُل کسی است که تا به آخر انسان باقی می‌ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments