دانلود کتاب صوتی جمهور

نام کتاب

جمهور 

نویسنده

 افلاطون

موضوعات

فلسفه

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

گروه تاریخ ما

حجم

9.0 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

توضیحات

 

کتاب صوتی جمهور اثر افلاطون است؛ «کتاب جمهور اثر سترگ فلسفی افلاطون است که از مشهورترین و تأثیرگذارترین متون کلاسیک فلسفه سیاسی در غرب به شمار می‌آید. کتاب شامل ۱۰ نمایشنامه به صورت گفتگو میان سقراط و افراد دیگر است و در آن به مسایلی از قبیل عدالت، نوع حکومت و حقیقت پرداخته شده‌است.
مباحثه در خانه‌ ای واقع در نزدیکی دروازه پیرائوس شهر آتن صورت می‌گیرد. صاحب‌ خانه پیرمردی ثروتمند و آریستوکرات به نام کفالوس است. در میان جمع علاوه بر سقراط، پولمارخوس پسر کفالوس، گلاوکن و آدیمانتوس برادران افلاطون، و تراسیماخوس سوفسطایی نیز حضور دارند. جمهوری با توصیف کفالوس از سن پیری آغاز می‌شود. او می‌گوید در سن پیری انسان از هیجان‌های جوانی رهایی می‌یابد و هم چون برده‌ای است که از بند شهوات آزاد شده‌است. حال روحی هرکس در سن پیری به این بستگی دارد که ایام عمر را چگونه گذرانده‌است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
3 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
مریم
مریم
2020-05-17 2:49 ق.ظ

ممنون ولی کل کتاب شد 9 مگابایت؟!

میکائیل
میکائیل
2021-01-06 12:58 ب.ظ

واقعا ممنونم.بهترین سایت کتاب فلسفه که تازه پیدا کردم

امیر از اصفهان
امیر از اصفهان
2021-11-09 3:53 ب.ظ

سلام مچکر از سایت تون ولی یک نقد و یک پیشنهاد داشتم اول این که اطلاعات این فایل پایین بگذارید چرا که بالا یه ویس 10 دقیقع هست و پایین هیچی معلوم نیست یعنی نمیدونم همین ویس یا فایل کامل چند دقیقه هست چند مگابایت و غیرر دو اگه کانال تلگرام یا جایی دیگه هم کانال دارین خوبه که به اشتراک بگذارید مچکر