دانلود کتاب سودازدگی زیدان و چند داستان دیگر

نام کتاب

سودازدگی زیدان و چند داستان دیگر  دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

آلکاندار همون + به اهتمام کامران برادران، نیما مهدی زاده اشرفی، زهرا باختری،سبا هاشمی نسب

موضوعات

داستان + رمان خارجی

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

5.8 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب سودازدگی زیدان و چند داستان دیگر اثر آلکاندار همون با ترجمه کامران برادران، نیما مهدی زاده اشرفی، زهرا باختری،سبا هاشمی نسب است؛ استان‌های کوتاه مجموعه «سودازدگی زیدان وچند داستان دیگر» به گردآوری الکساندار همون که سعی دارند تصویری از ادبیات معاصر اروپا را بنمایانند، حاصل قلم نویسندگانی است که عمدتاً به زبان‌های غیرانگلیسی می‌نویسند و نبوغ قلمشان کمتر به غیر هم‌زبانانشان نشان داده‌شده‌است.

بخشی از داستان «هتل کومابا امیننس با هاروکی موراکامی» اثر کریستین مونتالبتی، رمان‌نویس، منتقد و نمایشنامه‌نویس فرانسوی را می‌خوانید. او در سال ۱۹۶۵ در شهر لوآورِ فرانسه به دنیا آمد و هم‌اکنون در پاریس زندگی می‌کند. وی تا کنون هفت رمان و چندین مجموعه‌داستان کوتاه نوشته‌است. داستان «هتل کومابا امیننس با هاروکی موراکامی» از مجموعه‌داستان صبحانه با چند نویسندهٔ مشهور (۲۰۰۸) انتخاب و ترجمه شده‌است. مونتالبتی استاد ادبیات فرانسه و نویسندگی خلاق در دانشگاه پاریس است:

موراکامی با من حرف می‌زد. مرا خطاب قرار می‌داد ولی در حقیقت حس می‌کردم گویی هیچ‌کدام از جمله‌هایش برای من آفریده نشده بود. چیزهایی که می‌گفت بجا بود، حرف‌هایش را از میان سیاههٔ عباراتی بیرون می‌کشید که مسلماً پیش از این هزاران بار به کارشان برده بود. گویی هنوز در کافهٔ او بودیم و او صفحه‌ای در گرامافون برایم گذاشته بود؛ درواقع چندین صفحه؛ و طبعاً تصمیم گرفته بود مرا، خود شخص من را، وادار کند به آن‌ها گوش دهم. البته تمام صفحه‌ها را خیلی پیش‌تر خودش انتخاب کرده بود.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments