دانلود کتاب روان درمانی اگزیستانسیال

نام کتاب

روان درمانی اگزیستانسیال دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

اروین یالوم + به اهتمام دکتر سپیده حبیب

موضوعات

روانشناسی

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

17.8 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب روان درمانی اگزیستانسیال اثر اروین یالوم‌ با ترجمه دکتر سپیده حبیب است؛ با ظهور فروید در عالم روانشناسی و ارائه روش درمانی خاص خود که به روانکاوی مشهور شد، شاگردان و پیروانش راه او را به طرق مختلف ادامه دادند. گرچه تاکید او بر سائق های جنسی در تحلیل رفتار روانی، به مرور کنار گذاشته شد اما تاکید او بر کاویدن زوایای روان آدمی و بیرون کشیدن زوایای پنهان در اعماق روان، توسط بسیاری از روانشناسان پی گرفته شد و شاخه های مختلفی پدید آمد. یکی از شاخه های مکتب روانکاوی، روان درمانی اگزیستانسیال نام دارد که توسط اروین د.یالوم مورد بحث جدی قرار گرفه است. روان درمانی اگزیستانسیال سعی می کند در عمق روان آدمی، دغدغه های اگزیستانسیال همچون ترس، امید، مرگ، آزادی و از این قبیل را بیابد و آن ها را تحلیل کرده و درمان نماید. دکتر یالوم در کتاب “روان درمانی اگزیستانسیال” به چهار دغدغه مرگ، آزادی، تنهایی، و پوچی پرداخته و آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. خانم دکتر سپیده حبیب که کارهای دیگری از یالوم را هم ترجمه کردند به جهت آشناییشان با اصطلاحات پزشکی، از عهده ترجمه به خوبی برآمده اند.



Subscribe
دنبال کردن
guest
2 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
امیررضا عبدالهی
امیررضا عبدالهی
2020-12-05 4:22 ب.ظ

آیا مردم تحملو آمادگی رویارویی با ترس های اگزیستانسیالیسم رو دارند؟شاید رسالت یک روان درمانگر فقط درمان بیماری نیهیلیسم بدون مواجه دادن مریض با أین بیماری باشه

شراره
شراره
Reply to  امیررضا عبدالهی
2021-09-15 12:50 ق.ظ

نیهلیسم یعنی واقع گرایی که نیازی به درمان نداره.. اون خرافه پرستی و باورهای اشتباه هست که باید درمان بشه