دانلود کتاب دیوان خواجه حافظ شیرازی

نام کتاب

دیوان خواجه حافظ شیرازی با تصحیح و سه مقدمه و حواشی و تکمله و کشف الابیات دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی + به اهتمام سید ابوالقاسم انجوی شیرازی

موضوعات

شعر

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

8.6 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب دیوان خواجه حافظ شیرازی با تصحیح و سه مقدمه و حواشی و تکمله و کشف الابیات اثر خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی با ترجمه سید ابوالقاسم انجوی شیرازی است ؛این دیوان با حروف اول غزل‌ها مرتب شده ولی فهرستی هم بر طبق حروف آخر و موافق ترتیب نسخه مصحح مرحوم قزوینی فراهم گردیده تا خواننده محترم با مراجعه به این دو فهرست و کشف الابیات به‌آسانی بتواند غزل یا بیت موردنظر خود را بیابد. در این کتاب افزون بر غزلیات خواجه، ساقی‌نامه و مغنی‌نامه، قصاید و قطعات خواجه حافظ شیرازی نیز آورده شده است.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
2 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
محمد حسین حازم
محمد حسین حازم
2021-02-25 8:22 ق.ظ

سپاسگزارم از همه شما ممنونم چون اثار و کتب ارزشمند تاریخی و ادبی را که مطابق ذوق و علاقه ماست، در اختیار همه ما قرار داده اید. تشکر از شما دوست همیشگی شما حازم

حسن صیادی پژوه
حسن صیادی پژوه
2021-04-24 9:52 ب.ظ

تشکرات فراوان از شما،اینجانب عاشق کتاب و کتابخوانی هستم،ولی اوضاع خراب مالی،دسترسی به کتاب کم است،خوشحال م و شکر نعمت میکنم خدایی را که باز کننده قفل هاست،و مشگل گشای،اوست هرآنچه بخواهد و به مصلحت بنده اش باشد،براو فراهم می‌کند،همه ما به راه اوییم،و همه ما فرستاده او برای خدمت به دگران است،و شما را بما رساند و مرا بر دگران،از شما بابت این کار خداپسندانه تشکرات فراوان،واز خدا بابت خدمات بی منت،سعادت و سلامتی شما را خواهانم،پیروز و سربلند باشید.