دانلود کتاب دوازده خان هرکول

نام کتاب

دوازده خان هرکول دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

آگاتا کریستی + به اهتمام محمد قصاع

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

 3.3 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب دوازده خان هرکول اثر آگاتا کریستی با ترجمه محمد قصاع است ؛ اسباب و اثاثه آپارتمان هركول پوارو، جديد و امروزي بود. همه چيز از تميزي مي درخشيد. صندليهاي راحتي با وجود چارگوش بودن و نداشتن انحنا، كاملا راحت بودند. هركول پوارو با دقت بر روي يكي از اين صندليها نشسته بود. در مقابلش دكتر برتون بر روي صندلي ديگر لميده بود و با لذت یکی از نوشیدنیهای پوآرو را مزه مزه می کرد. هیچ نظم و ترتیبی در ظاهر دکتر برتون دیده نمی شد. او چاق و نامنظم بود و پیشانی اش در زیر موهای سفید، بسیار قرمز به نظر می رسید. قهقه خنده اش مانند صدای سوت بود و عادت داشت چیزهای اطرافش را پر از خاکستر تنباکو کند. تلاش های پوآرو نیز با محاصره کردن او با جاسیگاری به نتیجه ای نرسیده بود.
دکتر برتون پرسید: “چرا هرکول؟”
“منظورتان اسم تعمید من است؟”
“این که نمی تواند اسم تعمید باشد. کاملا غیرمسیحی و مشرکانه است. ولی چرا؟ خیلی دلم میخواهد بدانم. تخیلات پدر؟ خواسته مادر؟ دلایل خانوادگی؟ اگر درست یادم باشد – اخیرا ذهنم خوب کار نمی کند – شما برادری هم به اسم آشیل داشتید. مگر نه؟”…




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
2021-08-13 1:46 ب.ظ

این چطور سایتی هست که نمیشه ازش کتاب دانلود کرد . مسخره کردید؟