دانلود کتاب از سکس تا فرا آگاهی

نام کتاب

از سکس تا فرا آگاهی دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

اوشو 

موضوعات

روانشناسی

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

53.6 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب از سکس تا فرا آگاهی اثر اوشو است؛ اشو در این کتاب، همان زرتشت نیچه است. او کیفیت اشراق را درک کرده و در پی نوشاندن شهد شیرین خرد به جامعه است. اما همانگونه که انسان والای نیچه تنهاست، اشو نیز میکوشد تا به تنهایی آن آرمان های کهنه روزگاران کهن را تحقیر کند. گفتار اشو در این اثر، به صورت نوعی میان پرده، ترانه های با شکوه در ستایش زندگی در طبیعی ترین حالت آن است. در قیاس اشو با نیچه نوعی نا هماهنگی به چشم می‌خورد، که البته این ناهماهنگی در ظاهر است، زرتشت نیچه در سومین بازگشت به سوی جامعه، ناخودآگاهی خوشبختی را تمجید میکند در حالی که اوشو خوشبختی را مرگ ناخودآگاه میداند و هوشیاری را ستایش میکند. پیداست که منظور دو اندیشمند بجز در ظاهر با هم در هماهنگی محض است. در آخرین تلاش اوشو انسان را به پذیرش خداوند به عنوان مجموعه ماکسیمال هستی دعوت میکند و مانند نیچه نظریه مرگ خدا را به گونه ای دیگر بیان می‌کند. اشو در این اثر از اتهام ایجاد نظام منحط اخلاقی مبراست. تئوری های او برآمده از پاک ترین اعماق خودآگاهی اوست. این اثر اگر چه مجموعه سخنرانی های مخفیانه اوشو در میان مردم است اما نوعی اصالت تام را حفظ میکند. این کتاب، دعوت اشو از جامعه برای رسیدن به معنویتی است که از خرد بالاتر است.




Subscribe
دنبال کردن
guest
5 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
Ft
Ft
2021-05-15 2:23 ق.ظ

عالییییییییاین کتاب

Samira milan
Samira milan
2021-03-30 12:54 ب.ظ

چتوری میشه دانلودکرد

هموطن
هموطن
2021-08-19 3:18 ق.ظ

اوشو عقاید انحرافی بسیار بالایی دارد و به روابط زن و مرد به صورت بی حد و حصر معتقد است واین امر باعث شد طرفدارانش اکثرا به بیماری آلوده شوند ویا بچه هایی خارج از چارچوب خانواده متولد شوند از این رو عقایدش منحرفانه است .

mahdi
mahdi
Reply to  هموطن
2021-10-10 12:52 ب.ظ

تا زمانی که درمورد این مطالب و عقاید آگاهی پیدا نکردی بهتر درموردشون صحبت نکنی ، مطالب اشو کاملا عرفانی و آگاهانه است اما بی توجه نسبت به مطالب و برداشت شخصی و اشتباه باعث میشه خسارت به بار بیاد، این کتاب به بهترین شکل دلیل قرار داشتن رابطه جنسی برای تولید مثل و خیلی چیز های دیگه رو مشخص کرده

Sara
Sara
Reply to  هموطن
2021-11-11 11:59 ق.ظ

عقایدش منحرفانه نیست،درک عوام از عقایدش انحراف دارد،اصولا هر شخص بزرگی که نور آگاهی بتاباند توسط خیلی ها منحرف نامیده میشود