دانلود کتاب آنچه مال من است مال شماست

نام کتاب

آنچه مال من است مال شماست دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

ریچل باتزمن + به اهتمام سعید ارکان زاده یزدی

موضوعات

اقتصاد

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

2.9 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 کتاب آنچه مال من است مال شماست اثر ریچل باتزمن با ترجمه سعید ارکان زاده یزدی است؛ کتاب «مصرف اشتراکی» می گوید به دلیل حضور فناوری های نوین در جوامع، شیوه های مصرف کالا و خدمات تغییر کرده و به همین ترتیب، شیوه های تولید نیز با دگرگونی مواجه شده است. مصرف اشتراکی حوزه محدودی نیست؛ بسیاری از جنبه های زندگی های ما درگیر اقتصادی اشتراکی شده اند؛ بسیاری از ما وسایل و مکانهایی داریم که بسیاری از اوقات از آنها استفاده نمی کنیم؛ خیلی راحت می توانیم با معرفی این کالاها و خدمات به دیگران، آنها را ترغیب کنیم که به جای خرید یک کالاهای مشابه جدید که بعدها استفاده چندانی نیز از آن نخواهند کرد، از وسیله ای که موجود است ولی در اختیار یک آشنای اینترنتی قرار دارد بهره بگیریم.
نویسندگان کتاب که هر دو از مشاوران اقتصادی و کسب و کار و از زمره کار آفرینان هستند، تلاش کرده اند خیلی روایی و به زبان ساده، مفاهیم مربوط به مصرف اشتراکی را تشریح کنند و برای توضیح هر مفهوم، داستانی از یک کسب و کار با نمونه موفقیت را چاشنی آن کنند.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments