دانلود کتاب آئین دوست یابی

نام کتاب

آئین دوست یابی دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

دیل کارنگی + به اهتمام خشایار خطیر

موضوعات

روانشناسی

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

3.7 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 کتاب آئین دوست یابی اثر دیل کارنگی با ترجمه خشایار خطیر است؛ انتقاد اخگر خطرناکی است که ممکن است در مخزن غرور افراد انفجار ایجاد کند. انتقاد افراد را در حالت دفاعی فرو می‌برد و وادار به توجیه خطاهای خود می‌شوند. جالب است بدانید از میان  هر صد بار خطایی که اشخاص مرتکب می‌شوند به‌ ندرت می‌توان افرادی را یافت که برای بیش از یک خطا خود را سرزنش کنند، به عبارت بهتر کمتر کسانی هستند که از هر صد خطایی که انجام می‌دهند، بیشتر یکی از خطاها را قبول کنند و مستوجب سرزنش بدانند. انتقاد کردن این خطر را هم دارد که به غرور گران‌بهای فرد لطمه وارد کند و حس مهم بودن آن‌ها را زیر سؤال ببرد که نتیجه‌ی آن انتقاد برانگیخته شدن احساس کینه و دشمنی است.

فرق تملق و تمجید
تملق مدح بی‌ارزش است که واقعاً از ته دل نیست و همراه با صمیمیت نیست و مثل استفاده از پول تقلبی است. اما تمجید همراه با صمیمیت است و از ته دل برمی‌آید و واقعی است، هنگام تمجید از کسی سخاوتمندانه از او تمجید کنید.

اگر می‌خواهید دیگران را متقاعد کنید که کاری که می‌خواهید را انجام دهند به خواسته‌ها و مسائل موردعلاقه‌ی آن‌ها دقت کنید.

مثلاً اگر می‌خواهید پسرتان سیگار نکشد (این مسئله‌ی موردعلاقه‌ی شماست) او را نصیحت نکنید و که کاری که شما دوست دارید را انجام دهد بلکه او را با مثال‌هایی متقاعد کنید که کشیدن سیگار او را از رسیدن به موارد موردعلاقه‌اش بازمی‌دارد، مثلاً بگوید سیگار کشیدن مانع موفقیت او درزمینهٔ ورزش مورد علاقه‌اش می‌شود.

نخست باید در طرف میل شدیدی ایجاد نمایید، آنکه می‌تواند این کار را بکند دنیا را طرفدار خود خواهد ساخت و آن‌ که نمی‌تواند، در تنهایی در جاده‌ی متروکی گام بر خواهد داشت.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
فریبرز
فریبرز
2021-12-02 12:48 ق.ظ

بهترین سایتی که در مرود کتاب تا حالا دیدم واقعا خیلی ممنون از تمام تلاش هاتون حیلی ممنون