بهترین فیلم های جیسون استاتهام

حتی اگر یک فیلم از جیسون استاتهام دیده باشید، بی شک با شنیدن نام او به یاد فیلم اکشن خواهید افتاد. جیسون متولد سال 1967 میلادی در انگلیس است و خود یک رزمی کار حرفه ای است. او در طول عمر خود کارهای متفاوتی انجام داد. از کار در یک سوپرمارکت تا مدلینگ و مسابقات ورزشی. اما این عرصه سینما بود که او به شدت درخشید و به شهرت زیادی رسید. در این نوشته قصد داریم تا تعدادی از بهترین فیلم هایی که او در آن ها ایفای نقش کرد را به شما معرفی کنیم. اگر حتی کمی به فیلم های اکشن علاقه داشته باشید، نمی‌توانید به این فیلم ها نه بگویید.

فیلم Transporter

بعد از مدتی که جیسون به عنوان نقش های مکمل در فیلم ها خوش درخشید بالاخره توانست در مجموعه سینمایی Transporter نقش اول را به خود اختصاص دهد. در این فیلم خواهید دید که جیسون یک پیک ویژه است که بایستی محموله های بسیار مهمی را جابجا کند. در طی جابجایی هایی که باید انجام دهد با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. بخش قابل توجهی از صحنه های اکشن موجود در فیلم توسط خود جیسون به طور کامل انجام شده است. از آنجایی که از این فیلم بسیار استقبال شد به همین دلیل قسمت های دیگری از آن نیز ساخته شد. جیسون با نقش آفرینی در این مجموعه توانست نام خود را وارد لیست برترین بازیگران فیلم های اکشن وارد کند.

فیلم The Italian Job 2003

در این فیلم جیسون در نقش دزد حرفه ای است که باید طلاهایی که از او دزدیده شده است را پس بگیرد. جیسون استاتهام و شالیز ترون ستاره های اصلی این فیلم هستند که به بیشتر دیده شدن این فیلم کمک شایانی کردند. مهارت های بالای جیسون در رانندگی و فنون رزمی به خوبی در این فیلم هویدا است. نقش های مختلفی که در این فیلم وجود دارد به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و یک فیلم تماشایی را ساخته اند.

فیلم The Bank Job 2008

همه ما فکر می‌کنیم که جیسون در نقش های اکشن بسیار موفق بوده است. اما جالب است بدانید که این بازیگر خارج از نقش های اکشن هم بسیار خوب و قابل توجه ظاهر شده است. فیلم The Bank Job 2008 دارای صحنه های اکشن بسیار کمتری است و در رابطه با یک سرقت است. تعداد زیادی از منتقدین اعتقاد دارند که این فیلم ، بهترین اثر از این بازیگر بوده است.

منبع: سایت دانلود فیلم filmdd




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments